06.05.2012

Til bloggere

Jeg har fått en award fra Lin Monika, som er med i mitt DT hos Scrappin' All Over, og har en veldig fin blogg; LinM's scrappekrok. Bloggen hennes er vel verdt å besøke. Mye fin inspirasjon der.

"Denne prisen gis til lovende bloggere som inspirerer deg, og har mindre enn 200 følgere. Liebster Award har sitt navn fra det tyske ordet, som betyr: " Elskede , kjæreste eller favoritt ".

Når du er nominert, skal du:

- Anerkjenn blogger som ga deg prisen ved å linke tilbake til dem.
- Gi prisen til 5 andre bloggere, som har mindre enn 200 tilhengere, og la dem få vite det gjennom en kommentar på bloggen sin.

- Post prisen på bloggen din.

Jeg vil gi awarden videre til disse bloggene:
- Aina Birgith
- Mitt Idyllien (Monika)
- Audhild's hobbyblogg
- Synnøve's friminutt
- Lulla's systue

3 kommentarer:

Aina sa...

Tusen takk, det var koselig å få denne awarden! Jeg skal gjøre så godt jeg kan å sende den videre :)

Klem fra Aina.

Monika sa...

Tusen Tack! Jag tar självklart emot den fina awarden.

Kram
Monika

Synnøve Dyhring sa...

Tusen takk,fint å få en ny venn og award.Ha en fin kveld,klem Synnøve